REALIZACE OBJEDNÁVKY je zahájena okamžitě po potvrzení objednávky vám zaslané a zaplacení zálohy z celkové částky Vámi vybraného zboží.Výše zálohy se určuje dle místa dodání-pokud požaduje zákazník dopravu-vždy je uvedeno v objednávce. Dodací lhůta skladového zboží je max. do 4 týdnů. Objednávky 5-8 týdnů, pokud není sjednáno v objednávce jinak.
Reklamační řád
Povinnost kupujícího
Kupující je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží jej prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách. V případě dopravy zboží externí společností doporučujeme zboží před převzetím překontrolovat. V případě zjevných vad na výrobku způsobených dopravou (poškozený obal, kosmetické poškození produktu, neúplnost jednotlivých komponent) má právo kupující odmítnout převzetí zboží. V opačném případě přebírá plnou zodpovědnost za vadu produktu a na případnou reklamaci nebude brán zřetel.
Oprávněnou reklamaci je možné podat těmito způsoby:
a) emailem na: eshop-nabytek@email.cz
b) doručením na adresu-viz. rubrika kontakty
Kupující je povinen uvést:
a) číslo objednávky, které je zasíláno společně s potvrzením objednávky v emailu
b) co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů
c) doložit doklad o vlastnictví zboží - fakturu či paragon
Povinnost prodávajícího
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom reklamujícího formou elektronické pošty, pokud se strany nedohodnou jinak.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako záruční list. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem faktury při převzetí zboží. Pokud si zboží neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je uvedeno na faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, hrozí mu, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.
Na vyřízení reklamace je vyhrazeno dle zákona 30 kalendářních dnů.
Záruční podmínky
1) Délka záruky je 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, a začíná se počítat ode dne vystavení faktury či dodacího listu. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový dodací list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového dodacího listu.
2) Zákazník na vlastní náklady doručí reklamované zboží na adresu prodejny. Náklady za dopravu hradí kupující.
3) Jakmile reklamace bude vyřízena, tak prodávající bez zbytečného odkladu vyzve zákazníka k odběru zboží. V případě oprávněnosti reklamace hradí dopravné zpět zákazníkovi prodejce.
4) Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech: poškozením zboží při vlastní přepravě, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou nebo použitím, používáním v rozporu s účelem, k jakému byl produkt určen.
5) Obchodník si vyhrazuje právo nahradit vadné a případně neopravitelné zboží jiným zbožím se stejnými parametry.
Závěrečná ustanovení
Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
Eshop-nabytek
Vítězství 72412547092 , 774440413